Přeskočit na obsah

Obchodní podmínky

Základní ustanovení

Následující obchodní podmínky jsou platné pro nákup v internetovém obchodě www.kouzelny-kufr.cz . Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti kupujícího: osoba, která si v tomto e-shopu objedná zboží, a prodávajícího: Aneta Keprová, IČO 17978840, sídlem Hředle 116, Zdice, 267 51, Česká republika. Majitele a provozovatele e-shopu.

Kontaktní informace na prodávajícího – telefon: 739 0175 103, e-mail: kouzelny.kufr@seznam.cz

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

  • Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
  • Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby, celkové ceny a požadovaném způsobu doručení zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby objednávky v rámci uživatelského prostředí e-shopu, přičemž informace o ceně, ceně za dopravu a celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného zboží, způsobu jeho doručení a platby;
  • Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

Přijetím objednávky se rozumí zaslání “Potvrzení o přijetí objednávky k dalšímu zpracování”, které je zasíláno co nejdříve při přijetí objednávky na Váš e-mail. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Bude-li nějaký z důležitých údajů chybět, objednávka není brána jako platná. Prodávající vás může kontaktovat ohledně této chyby, žádat od vás doplňující informace či s vámi objednávku zrušit.

Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.

V případě, kdy dojde k uzavření smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.

V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.

Uživatelský účet

Na základě Vaší registrace v rámci e-shopu můžete přistupovat do svého uživatelského účtu. Při registraci uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám. Váš uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 3 roky nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle smlouvy. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

Ceny a způsoby platby

Cena je vždy uvedena v rámci e-shopu, v návrhu objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci e-shopu a cenou uvedenou v návrhu objednávky se uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve smlouvě. V rámci návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem. Platbu celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření smlouvy a před předáním zboží. Úhradu celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

  • Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení objednávky. Bankovní převod je na účet prodávajícího číslo: 274478482/0300 vedený u banky ČSOB a.s. Neproběhne – li platba do 3 dnů, můžete na ni být upozorněni formou e-mailového sdělení. Neproběhne – li nejméně to 7 dnů, prodávající má nárok vaši objednávku zrušit a vybrané zboží uvolnit pro další nakupující. O zrušení objednávky budete informováni.
  • Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Stripe, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné zde.

Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke zboží.

Doručení zboží

Zboží je zatím možné doručit pouze v rámci České republiky. Momentální způsoby dopravy jsou:

  • Zásilkovna – doručení na výdejní místo (80,-)
  • Zásilkovna – doručení na adresu (110,-)

Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Po převzetí zboží od dopravce je vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností zboží od dopravce převzít. Nebezpeční škody na zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete.  

V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít zboží, nemá to za následek porušení naší povinnosti Vám zboží doručit. Zároveň to, že zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi námi a Vámi. Nám ale v takovém případě vzniká právo od smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení smlouvy, případně zboží uskladnit. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

Odstoupení od smlouvy

V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části zboží, a v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které Vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. 

Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů).

Preferujeme způsob vrácení zboží přes Zásilkovnu na výdejní místo : Trafika Náměstí 13, Žebrák (celá adresa Žebrák, Náměstí 13, Trafika, Náměstí 13, Žebrák, 267 53) K vrácení využijte jméno, telefonní číslo a email prodejce (Aneta Keprová, 739 075 103, kouzelny.kufr@seznam.cz). Nejste-li seznámeni s odesíláním balíků přes zásilkovnu na výdejní místa, může vyřizování prodejce zařídit za vás. Nemusíte nic dodatečně platit. Cena služby zásilkovny (80,-) bude ztržena z částky která vám měla být vrácena ( cena za dopravu a zboží při Vašem nákupu). Prodejce vám zašle kód, který při odesílání balíčku nahlásíte na podacím místě zásilkovny.

V případě odstoupení od smlouvy jste povinní nám zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží knám.

Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme pro dodání zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že my porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k nám, ovšem opět pouze do výše ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme při dodání zboží nabízeli.

V případě odstoupení od smlouvy Vám bude cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než zboží obdržíme, nebo nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět nám. Zboží nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

V případě odstoupení od smlouvy nám však odpovídáte za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, tj. způsobem, jakým byste se se zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení ceny.

My jsme oprávněni odstoupit od smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze zboží). Můžeme také od smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

Reklamace

V případě, že zboží neodpovídá popisu uvedeném na stránkách e-shopu nebo je zboží rozbité či nefunkční prosím kontaktujte nás na emailové adrese kouzelny.kufr@seznam.cz. Budeme od vás potřebovat popis závady a fotografii vadného zboží. Máte nárok na vrácení peněz do 14 dnů od přijetí objednávky. V případě reklamace hradí prodejce náklady spojené s navrácením zboží.

Preferujeme způsob navrácení zboží přes Zásilkovnu na výdejní místo : Trafika Náměstí 13, Žebrák (celá adresa Žebrák, Náměstí 13, Trafika, Náměstí 13, Žebrák, 267 53) K vrácení využijte jméno, telefonní číslo a email prodejce (Aneta Keprová, 739 075 103, kouzelny.kufr@seznam.cz). Nejste-li seznámeni s odesíláním balíků přes zásilkovnu na výdejní místa, může vyřizování prodejce zařídit za vás. Prodejce vám zašle kód, který při odesílání balíčku nahlásíte na podacím místě zásilkovny.

Mimosoudní řešení sporů

Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím emailové adresy: kouzelny.kufr@seznam.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na emailovou adresu kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Závěrečná zpráva od prodejce: Jsme jen lidi, víme to všichni a s rozumnou komunikací jsem ochotná zodpovědět jakékoliv dotazy a řešit jakékoliv problémy. Žádný dotaz ať je jak chce jednoduchý není špatný. Nebojte se mě kontaktovat na emailové adrese kouzelny.kufr@seznam.cz